Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів села Лудин є однією із сільських шкіл,
яка рівномірно реалізує Державну національну програму "Освіта” ("Україна ХХІ
століття”), виконує вимоги Конституції України та Законів України "Про
осівту”,"Про загальну середню освіту”.
У минулому навчальному році педагогічний колектив школи працював над
реалізацією проблемного питання "Формування компетентної особистості школяра в
період становлення профільної школи”. Педагогічний колоектив також вирішував
методичну проблему, а саме: "Вдосконалення уроку в процесах впровадження нових
технологій навчання”.
Протягом року вчителі школи використовували під час проведення уроків
елементи технології особистісно-зорієнтованого навчання. Це вимагало від
кожного педагога поваги до гідності кожного учня, враховування інтересів,
запитів школярів, знання його індивідуальних психологічних, вікових
особливостей.
На основі діагностики і вивчення рівня засвоєння знань учнями серед
вчителів склалась позитивна практика умовного розподілу учнів класу на
динамічні групи по рівню засвоєння знань. В основному класно-урочна робота
вчителів визначилась по таких напрямках:
-
довідково-інформаційна;
-
консультативна;
-
конкретно-пояснювальна.
Виходячи із проблеми школи вчителі школи визначились, що урок був ,є і
замислюється головним елементом навчального процесу, але всистемі
особистісно-зорієнтованого навчання істотною міняються його функції, форма
організації, індивідуальна, парна, гурткова, забезпечують стимулювання розвитку
і саморозвитку учнів.
Сеерд більшості учнів школи вдалося сформувати позитивні мотивидо навчання,
створити умови, завдяки яким учні з середнім рівнем знань прагнуть перейти в
число кращих.
У школі працює орган учнівського самоврядування – Козацька рада. Учні
привчаються до самостійності, працють на принципах гуманізму демократії,
толерантності, бере участь у вирішені питань повязаних з покращенням
навчально-виховного процесу. Молодші школярі обєднані у товариство "Козачаньки”.
У діяльності школи активно впроваджуються
елементи виховання на основі етнопедагогіки. Нагромаджено ряд фактичного матеріалу, який
використовується у навчально-виховній діяльності.