menu
Діяльність школи

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів села Лудин є однією із сільських шкіл, яка рівномірно реалізує Державну національну програму "Освіта” ("Україна ХХІ століття”), виконує вимоги Конституції України та Законів України "Про осівту”,"Про загальну середню освіту”.

У минулому навчальному році педагогічний колектив школи працював над реалізацією проблемного питання "Формування компетентної особистості школяра в період становлення профільної школи”. Педагогічний колоектив також вирішував методичну проблему, а саме: "Вдосконалення уроку в процесах впровадження нових технологій навчання”.

Протягом року вчителі школи використовували під час проведення уроків елементи технології особистісно-зорієнтованого навчання. Це вимагало від кожного педагога поваги до гідності кожного учня, враховування інтересів, запитів школярів, знання його індивідуальних психологічних, вікових особливостей.

На основі діагностики і вивчення рівня засвоєння знань учнями серед вчителів склалась позитивна практика умовного розподілу учнів класу на динамічні групи по рівню засвоєння знань. В основному класно-урочна робота вчителів визначилась по таких напрямках:

-          довідково-інформаційна;

-          консультативна;

-          конкретно-пояснювальна.

Виходячи із проблеми школи вчителі школи визначились, що урок був ,є і замислюється головним елементом навчального процесу, але всистемі особистісно-зорієнтованого навчання істотною міняються його функції, форма організації, індивідуальна, парна, гурткова, забезпечують стимулювання розвитку і саморозвитку учнів.

Сеерд більшості учнів школи вдалося сформувати позитивні мотивидо навчання, створити умови, завдяки яким учні з середнім рівнем знань прагнуть перейти в число кращих.

У школі працює орган учнівського самоврядування – Козацька рада. Учні привчаються до самостійності, працють на принципах гуманізму демократії, толерантності, бере участь у вирішені питань повязаних з покращенням навчально-виховного процесу. Молодші школярі обєднані у товариство "Козачаньки”.

У діяльності школи активно впроваджуються  елементи виховання на основі етнопедагогіки. Нагромаджено  ряд фактичного матеріалу, який використовується у навчально-виховній діяльності.